00-01-20

به مشاور جدید گفتم که قبل از تمام کارهایی که میگی انجام بدم لزومی نداره چک کنم ببینم آیا این مشکلات ناشی از افسردگین یا نه؟ و صراحتا بهم گفت نه، و گفت اینکه تو میتونی مشکلاتت رو با طنز بیان کنی و بهشون بخندی، نشونه ی کاملا خوبیه، تو فقط نیاز داری که ترک عادت کنی.

و الان وقتی به احوال صبحم موقع بیدار شدن فکر میکنم، و اینکه جان سختانه فقط به راه حل ها فکر کردم و تلاش کردم حالمو خوب کنم و خب تفاوتی که تا حدودی حاصل شده رو می بینم، حس میکنم پر بیراه هم نمی گفته، و دلم میخواد بشینم یه دل سیر برای الهه ی طفلی صبح گریه کنم در حالی که بهش افتخار می کنم.

 

+قسمت 26 فصل 4 دنیای شگفت انگیز گامبال (با موضوعِ: معنای عشق) را به توصیه ی یک عزیز دیدم، و توضیحاتی که قرار بود بهش ضمیمه بشه و نشد و نمیشه، دلتنگم کرد.

من همیشه دستِ کم گرفته ام تاثیری را که هر کدوم از ما آدم ها می تونیم رو زندگی هم داشته باشیم، و تا به حال اجازه داده ام احساسات و هیجاناتم به طرز افسار گسیخته ای بیان شن، ولی اشتباه کرده ام، و امروز عمیقا اینو حس کردم.

الهه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا من با نوشتن، فکر میکنم، و امیدوارم که این نوشتن ها و فکر کردن ها، از وضعیت و موقعیت فعلی م عبورم بده و در مسیر زندگی پیشم ببره.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان