...

یکی از مفاهیمی که این روزها، دونستن معنای دقیقش برام مهمه، مفهوم self awareness هست، بس که مارک منسون توی حرفاش گفته این چیزیه که لازمه برای اینکه یک dickhead یا assface نباشی :) خودش دقیقا به معناش اشاره نکرده، یا اگه کرده برام کافی نبوده، بعدها تو یکی از درس های مجموعه ی "هوش هیجانیِ" وبسایت متمم، یه تعریفی ازش خوندم که اونم به نظرم کامل نبود و اصلا با چیزی که به طرز شهودی بهش رسیده بودم، همخونی نداشت. و علاوه بر این مهمه برام که تفاوتش یا رابطه ش رو با self concsiousness بفهمم، این مفهوم دوم هر چقدر بالاتر باشه ینی تو بیشتر به اینکه چجوری به نظر میای اهمیت میدی، یا اقلا برای من اینجور جا افتاده، و خب آنچنان مثبت نمی بینمش.

 

و یه چیز دیگه که فکر میکنم لازمه دقیقا دریابمش، و مواظب باشم زمانی که میخوام به ملت نسبتش بدم، اختلال خودشیفتگی ست. بعد از تجربه ی یک رابطه تاکسیک، و دیدن کلی ویدئو (تو اینستا در مورد روابط) که دیدنشون برام یجورایی تصادفا شروع شد، خیلی مستعد شده ام که همه رو شایسته ی این برچسب ببینم، و خب نباید. :) و حقیقتا میخوام ببینم مثلا اینکه یه آدم، انتظار داشته باشه حرفای مفتش رو همه گوش بدن، ولی نوبت به حرف زدن بقیه که میرسه، گوشش بدهکار نباشه، آیا دردش خودشیفتگیست یا چیز دیگری.

 

اگه احیانا اینجا رو میخونین، یا دونستن اینا برای خودتون هم دغدغه بوده یا معنای مشخصی در ذهنتون هست و متمایل به کمک کردن هستین، برام بنویسین، در غیر این صورت دوست داشتین همراهم باشین با هم معناشون رو کشف کنیم :)

الهه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا من با نوشتن، فکر میکنم، و امیدوارم که این نوشتن ها و فکر کردن ها، از وضعیت و موقعیت فعلی م عبورم بده و در مسیر زندگی پیشم ببره.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان